Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Jävla (...PIP...) hår!!!

Vad f*n ska jag göra!! Varför hände detta just mig?
Färgade håret innan i min hårfärg jag redan hade. Skulle bara göra så att utväxten försvann
och sedan ner på det övriga. Mamma var noga och vi följade instruktionerna. Men det jävla håret
blev blå/gult :( och det är de när jag tittar mig i speglen på toaletten men sen när jag tittar
i en annan spegel syns det inte lika mycket. Varför just denna gången? Det har ju alltid fungerat
förr :O Vad ska jag göra? Funderar jäkligt mycket nu om mamma ska köpa brun färg i morgon.

Ska jag bli brunett igen?
Själv tycker jag att jag är mycket finare i blont än brunt och jag trivs mycket bättre i blont.
Men har jag något val denna gången?

 
Denna färgen använde jag och har som sagt alltid fungerat..
Fin är den också..

Får se vad jag ska göra!! ?







anonym

öööh...silvershampo?!

Skrev detta: 2010-01-06 / 22:15:16
lovisa

sv; nej det är ju inte så bra att färga hela tiden. det är därför jag har randigt hår, det va så slitet så jag kunde inte färga mer, och nu gillar jag att ha det såhär :P Men ärligt talat, jag kollade på lite bilder på dig och du skulle nog va assöt som brunett!

Skrev detta: 2010-01-06 / 22:29:12
Blogg/Webbsida: http://chaitjej.blogg.se/
lovisa

sv: ja annars skulle jag ju inte säga det! :)

Skrev detta: 2010-01-06 / 22:36:36
Blogg/Webbsida: http://chaitjej.blogg.se/
lovisa

sv: Det ska bli kul att se :D

Skrev detta: 2010-01-06 / 23:12:59
Blogg/Webbsida: http://chaitjej.blogg.se/
Mikaela

Fy fan va hemskt!! :O Håller tummarna för dig att det kommer gå bra!! <3

Skrev detta: 2010-01-07 / 14:32:04
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback