Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

KAOS - Snöoväder

Oj det är kaos ute! F*n vad det snöar. Och om jag tror rätt snöar det även hemma hos er också? Jaja nog om det fula vädret. Idag hade jag tyska först då vi gjorde kärleksdikter på tyska såklart xD haha lyckat! nää inte precis. Sedan hade vi ett litet svenskaprov med ordkunskap och sedan gjorde vi även där dikter. Mat, engelska, datakunskap och på tal om datakunskap. Vet ni vad vi ska börja med nu? :D Vi starta en egen domän hemsida och så ska vi designa den. Kan det bli mer perfekt. Så kommer bli kul med det ju.

Idag åker systerna iväg. Yvonne har redan landat på Gotland medans Emelie åker ikväll. Och vad gör jag :O Jag stannar hemma såklart. Blir att plugga engelska och historia och sedan titta på andra avenyn som slutade väldigt spännande. /// Vad hittar ni själva på i snöovädret?

Foto: TV4/Tittarbild: Elisabeth Denikson Lunde
bild : väderkanalen.se







Vanadesse

jag har vatt hos andläkaren o ute i snöstormen. skittråkig dag med andra ord hehe =)

hoppas du får en bra kväll i alla fall!

Skrev detta: 2010-01-27 / 18:34:18
Blogg/Webbsida: http://vanadesse.blogg.se/
Vanadesse

hmm ja allt ligger lite huller om buller? vad har hänt :/?

Skrev detta: 2010-01-27 / 23:20:42
Blogg/Webbsida: http://vanadesse.blogg.se/
Mikaela

Trodde det skulle bli värre än va det var! :S Nu är det ju +grader och snön smälter, vilket väder alltså?! :S

Skrev detta: 2010-01-28 / 15:39:08
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback