Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

8 Juli

Vart blött och regnigt lite idag så har passat på att tittat på tre filmer som vi fick tag på som var tvungna att lämnas hem nu ikväll. Var la ingen höjdare precis tycker jag. Alice i Underlandet var bäst, sedan bröllopsfotografen. I love you beth cooper var bara töntig, men ändå rolig för den va så dum!
Har du sett någon av filmerna?


   


Ja annars har jag inte gjort så himla mycket mer, förutom att jag har ätit. Eller jo just det! Jag har strykigt mina jobbarbyxor och har sytt upp dom till capribyxor. Blev mycket bättre, var så himla lång och pösiga. Men nu, i bra längd och tighta nertill. Perfekt!

Dagens musik: Enrique iglesias nya album, Euphoria. - på spotify







N I L M A

Sv: Jaa, det blir bland annat tvätt och bullbak. Själv då?

Skrev detta: 2010-07-09 / 01:01:40
Blogg/Webbsida: http://www.nilma.se
Sanna:)

Är filmen längst till höger bra?:)

funderat på att se den ett tag:)

vad ska du göra idag då?;)

Skrev detta: 2010-07-09 / 11:39:36
Blogg/Webbsida: http://sannapetterssons.blogg.se/
Sanna:)

jaha okej får väl kolla på den och se om jag har samma uppfattning som dig:)

just nu är jah med en kompis som jag ska spendera dagen med är det tänkt:)

kram ha en bra dag!;)

Skrev detta: 2010-07-09 / 14:29:14
Blogg/Webbsida: http://sannapetterssons.blogg.se/
Sanna:)

tack, vad ska du göra i sommar ? :) <3

Skrev detta: 2010-07-09 / 15:11:59
Blogg/Webbsida: http://sannapetterssons.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback