Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Dagens Outfit - 26/6


Har varit på kalas idag och då blev det närmare bestämt smörgåstårta och tårta. Så jaa man är
inte direkt hungrig. Riktigt vackert väder är här idag också. Mmm undrar när man ska ta sitt första
dopp? xD Haha jag som inte är någon direkt badkruka har nämnligen inte tagit sig till havet än.
Men det kommer nog snart ;) Japp men bloggen försöker jag hålla uppe i alla fall och nu kommer
det många inlägg det närmaste för ideér och tankar bara flyger in i huvudet på mig. So see you soon...










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback