Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Tidigare kreationer av mig

Och nu tänkte jag visa några kreationer som jag är väldigt nöjda med och har används. Vissa fler, men andra mindre gånger. De har aldrig visas här tidigare, så ska bli roligt att höra vad ni tycker om det?

Det är jag som har designat och sytt plaggen så var vänligen att respektera att detta är mina bilder och ideér.


Nå vad tycker ni om det??







Mikaela

Älskar den väskan fortfarande ;O

Skrev detta: 2010-06-29 / 12:26:12
Marielle

haha guuh va fräckt! har aldrig kommit in på en blogg som är lika gammal och går på en liknande utbildning ;) precis som du vill jag bli modedesigner (eller ja, antar att du vill?) så är typ helt "WOOOW"

du är förresten sjukt duktig! vilken skola satsar du på efter gymnasiet? ^^

Skrev detta: 2010-09-16 / 19:10:20
Blogg/Webbsida: http://maaarre.wordpress.com
Marika

Helluu duu!

VArt kommer du ifrån? Såg att du skrev att du vart & provat på på drottning blanka i Falkenberg? :) Bor där :)

Skrev detta: 2010-09-16 / 22:30:48
Blogg/Webbsida: http://kikafika.blogg.se/
Minimum

Jag älskar alla dina kläder du gör!

Skrev detta: 2011-03-19 / 20:47:39
Blogg/Webbsida: http://confusedteenager.blogg.se.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback