Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Fackteckningsarbete

Hejsan! Idag har det vart en helt okey dag faktiskt. Tyska dock första lektionen men sedan hade vi teater och då var det roligt för vi gjorde teatersminkning :) och alla såg väldigt roliga ut. Men var riktigt svårt att ta bort, men vad förväntade man sig efter att kletat in hela ansiktet.

Sedan stanna vi kvar där och åt en macka som vi tog med istället för att gå till en annan skola och äta. Men detta gjorde vi nämnligen för att fixa fram tygprover till arbetet i fackning, som för övrigt gick toppen! Man skulle lägga ut sitt arbete på varsitt bord sedan skulle en annan tolka mitt arbete och jag någons annan osv. Sedan skulle man prata ihop sig och "försvara" sig lite. Allas teckningar var fina och de flesta gick i klass som affärer som wilma, mq och h&m medan mina plagg hamnade på face lyckligtvis (märkesbutik i varberg, med bl.a filippa K, Odd molly m.m.) Så det var roligt att höra och de verkade gilla alla mina unika plagg väldigt bra! :D

Efter den lektionen stanna jag kvar och hade utvecklingssamtal i ca en timma. Pratade mycket om kläder och högskolor m.m. Är nu då hemma och ska senare ikväll vidare till Becca (och Fanny) De hade troligen fixat ihop någon present så får se var det kan vara :P

Här kommer lite bilder på mitt facktecknings arbete.
Vi skulle som sagt göra två skjorta/blus och två kjolar i temat Storstad och Strand


 
Strängt förbjudet att kopiera dessa bilder ovan! Låt mig ha mina idéer i fred!

Inspirationen, Storstad/Kontor
 
Strand
 

Vad tycks?










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback