Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Trendsammanfattning vår/sommar -2010

Som tidigare säsonger har jag gjort en sammanfattning på trenderna för den kommande säsongen. Nedan kan ni kika in på sammanfattningarna på trenderna som var förra våren/sommaren och höst/vinter som en titt tillbaka.

[Vår/sommar 09]          [Höst/vinter 09]

Vissa trender ligger ju fortfarande i men för att göra det ännu roligare så borde jag lägga ut en sammanfattning för denna våren och sommaren också efter som jag redan presenterat alla möjliga trender som kommer visas.

Så jag börjar med trender till kläderna! (Tryck på trenden för att läsa/se mer)

Spets * Konjaksbrunt * Gråmelerat * Hål * Lappat * Riv * Army * Patroner * Short över byxan * Pasteller  Draperat * Matcha mönsterBaseballjackan * Visa magen * Synliga underkläder * Khaki-färgat * Mjukisbyxor  Tofsar * Fransar * MetallicMormorstrosan * Lädershorts * Utsmyckat * Byxdress * Jeans * Puderrosa    Nude-färgatSportigt * Svart * Blanda vit och svart * Accentfärger * Art deco * Blommigt * Tunna tyger    Blått * Blanka tyger * Vitt    

HÅR-TRENDER

Bakåtkammat * Knuten * Flätan * Knorren * Zickzack-bandet * Rufset * Rosetten * Mittbenan 
Avslappnad look * Korta svarta frisyrer * Pixie med lång lugg * Rakade sidor 


 SMINK

Sotade ögon * Naturligt * Starka färger * Röda läppar

 
Sådära det var det jag har skrivit om tidigare (mycket länkar det blev) Hoppas ni gillar sammanfattningarna!

Men ännu tar det inte slut. Här kommer lite extra till vår/sommar -2010.

 

Djur- och batikmönster , Starka färger, Randigt, rutigt och prickigt, Diamanter och strass, Hattar. 
Urringningar och skärningar är mer vågade och lekfulla än vanligt och den markerade
midjan fortsätter att dominera.

BADMODE
Djurmönstrat * Smycken i behemisk look * Strandhatten * Pastell * Turkost * Safarilook

SÅ detta var allt för denna säsongen.







Claudia

tack! :D

Skrev detta: 2010-05-02 / 11:47:52
Blogg/Webbsida: http://claudiias.blogg.se/
modemix/sheima

intressant inlägg:)

Skrev detta: 2010-05-02 / 11:48:15
Blogg/Webbsida: http://modemix.blogg.se/
modemix/sheima

:D

Skrev detta: 2010-05-02 / 13:35:09
Blogg/Webbsida: http://modemix.blogg.se/
Mikaela

jaa :d

Skrev detta: 2010-05-02 / 13:37:37
Blogg/Webbsida: http://mikaelafranzen.blogg.se/
modemix/sheima

hoppas du får en trevlig kväll. <3

Skrev detta: 2010-05-02 / 18:29:44
Blogg/Webbsida: http://modemix.blogg.se/
Sara ~ Candis

SV. Tack så mycket :D

Skrev detta: 2010-05-02 / 19:33:19
Blogg/Webbsida: http://candis.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback