Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Filmtips


The lookout - Efter att ha drabbats av en hjärnskada och fått se sin ljusa framtid slås i spillror, jobbar Chris “Slapshot" Pratt (Gordon-Levitt) som nattlig städare på en bank. Ensam och frustrerad faller Chris för en ex-fånges fagra löften om snygga tjejer och ett bättre liv, och går med på att hjälpa till att råna banken. ♥ ♥ ♥

Frozen - En helt vanlig dag i pisten förvandlas till en isande mardröm för de tre snowboardåkarna när de blir strandsatta i stolliften på väg upp till dagens sista åk. När personalen släcker ner belysningen inser de med stigande panik att de är kvarglömda högt uppe i luften utan möjlighet att ta sig ner. Eftersom skidorten är stängd fram till nästa veckoslut och nedkylningen redan påbörjats måste de tre vidta desperata åtgärder för att komma ner från berget innan de fryser ihjäl. När de väl börjat röra på sig inser de med fasa att kylan inte är det enda de har att vara rädda för. Medan de kämpar mot oväntade svårigheter börjar de ifrågasätta om deras vilja att överleva är stark nog att övervinna de grymmaste sätten att dö på. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

The Blind Side - Hemlöse tonåringen Michael Oher vet ingenting om familjelivet och ännu mindre om sport. Det han känner till är Memphis gator och slitna kvarter. Leigh Anne Tuohy lever ett bekvämt liv i den övre medelklassen och vet inte mycket om Michaels värld. Men när de möts har han funnit ett hem. Och familjen Tuohy har funnit något som är minst lika omvälvande, en son och en bror. ♥ ♥ ♥ ♥

textkälla: lovefilm.se










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback