Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Höst/Vinter TREND 2011 - Stjärnor

Som rubriken lyder är det äntligen igång! Publicerar nu härdanefter höst och vinter trender för den kommande säsongen. Flera inlägg i veckan så om du inte vill missa något, följ bloggen på bloglovin [här].

Så vad passar det bättre än att börja med en gång!





En stor trend som har märks av redan bland mängder av kändisar är stjärnmönster. Du kan ha det på kjolar, klänningar, toppar, kappor, väskor eller som smycken. Stjärnmönster var du nu vill ha det är definitiv något du ska satsa på i höst. Dolce and Gabbana är en av de stora designers som har verkligen svetsat fast stjärnor på deras plagg, då var och varannat plagg i höstkollektionen innehåller mönstret. Klicka på bilderna nedan och titta själv vettja!

 


 







Maria

ha en bra kväll! :)

Skrev detta: 2011-08-23 / 21:37:09
Blogg/Webbsida: http://eminaochmaria.blogg.se/
Siri

Har alltid haft svårt för stjärnmönstrat men det kanske det ska bli ändring på :)



sv: Åh ja det kommer bli superskoj för dig!! :D

Skrev detta: 2011-08-23 / 22:46:39
Blogg/Webbsida: http://siribeckman.se
sussi

haha förstår de =)

fatta att de är höst redan.. :P

Skrev detta: 2011-08-24 / 13:08:26
Blogg/Webbsida: http://siouxzie.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback