Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Nelly.com -tävlingen

Igår presenterades resultatet av tävlingen om vilken klänning som blir höstens "drömklänning" och kommer säljas på nelly.com plus att både vinnaren och 2:an och 3:an får massa andra priser.

Och givetvis så blev inte jag den lyckliga och kom inte heller på 2:a eller 3:e plats. Men jag deppar inte, chansen var inte stor att vinna. Jag är bara glad att jag försökte och kom vidare bland topp 100 i alla fall.

Men visst är det lite surt att folk som bara är med för att det är en kul grej och är ute efter resan ska vinna. Inte för att jag vet att den som vann var det. Men lite synd bara för de som är med och tävlar för att "komma nånstans" med sin framtid, då jag själv inte alls var ute efter resan eller pengar att shoppa för. Det jag var med och tävla för var att få min klänning producerad och att folk skulle kunna köpa den. Det hade gott och väl räckt för mig och ändå hade jag blivit så överlycklig så jag inte kan beskriva hur mycket.

Men men, bättre lycka nästa gång. Och jag kan ju glädja mig åt att de tre som vann inte ens hade snygga klänningar. Fanns så många andra som klart var mycket finare. Men kanske det som nelly är ute efter? En enkel klänning som inte är direkt speciell och skulle kunna gå och köpa en likadan i en annan affär.

En sak är säker, jag kommer inte köpa vinnarklänningen. Kommer du?
[Gå till resultatet här]







Siri

Nope - kommer inte köpa klänningen! Synd att du inte vann tjejen :(



sv: Ja det är klart - riktigt trist att repa upp det man hunnit sticka. Den röda tröjan har många pluspoäng hos mig så upp till bevis säger jag ;) Ser fram emot att få se resultatet :) Kram

Skrev detta: 2011-08-02 / 22:30:21
Blogg/Webbsida: http://siribeckman.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback