Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Tjäna pengar samtidigt som du shoppar

Blivit medlem på http://fashionize.se/ och tyckte omedelbart detta var en bra sida i jämförelse med alla dessa "gratispresentkortsidor" som finns. Har varit medlem i några stycken och vissa är det omöjligt att kunna få något presentkort på och på en sida som jag varit medlem på tjäna jag ihop till ett presentkort, men innan jag tog ut det så lades sidan ner.

På fashionize slipper man allt det som "gratispresentkortsidorna" har, där får man istället poäng samtidigt som man shoppar kläder, skor, accessoarer, skönhetsprodukter osv. som många/alla? är hämtade från nelly.com. Du får ett viss antal poäng för varje vara och kan få poäng för även andra varor i samma order. Du kan även tjäna poäng genom att värva aktiva medlemmar via värvningslänkar.

Registeringsbonusen är på hela 500 poäng och du behöver bara ytterligare 500 poäng för att kunna få ett presentkort på 50kr på tex. h&m, gina tricot, din sko osv.

Så vad väntar du på? Bli medlem här!












Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback