Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Modetrend -vippig klänning

Den vippiga 50-tals klänningen följer med från hösten in i vårmodet. Med en markerande midja och en klockande kjol som slutar nedanför knät. Ni hajar läget, både fodral och vippigt i vår, men saken är den att klänningarna ska inte vara kortkorta utan gå nedanför knäna. Detta gäller även på kjolarna.

Finns hos Marc Jacobs, Jill Stuart, Oscar de la Renta, Proenza Schouler...









Cassandra

har lite svårt för den där trenden.. men kan vara snyggt på rätt person! :)

Skrev detta: 2011-02-25 / 13:58:49
Blogg/Webbsida: http://caslie.blogg.se/
Siri - En personlig blogg om mode och stil.

Åh vilka härliga - gillar särskilt den gula! :)



sv: Visst är bilden härlig ja! :)

Skrev detta: 2011-02-25 / 15:06:03
Blogg/Webbsida: http://siribeckman.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback