Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

9-10/2-11


Coco Rocha photographed by Guy Aroch

Textil hela dagen igår. Sydde ihop sidor, axlar, overlockade och pressade sömmar på blusen. I helgen skall det strykas veck för knäppkanten. Därefter fackteckning B där man fortsatte med nobelklänningarna. Fika, åt middag och hade även besök av prova på -elever hela dagen.

Idag har man haft svenska (genomgång av projektarbete), gympa (valperiod =denna gången hade jag zumba, skoj!) Efter maten, iväg en snabbis tillsammans med Linn på stan innan teaterkursen i textil började, där jag sydde på massor av passpoaler på ett arbete vi har nu.

Har stått i köket hela kvällen och har nästan precis klivit ur duschen. Dax att sova nu kanske! Natti







Jennilie

Sv: Precis, jag sydde de fyra outfitsen! Ja det var jäkligt skoj!! :D Tack och ha en super trevlig helg!

Skrev detta: 2011-02-11 / 14:33:13
Blogg/Webbsida: http://dayswithjen.blogg.se/
lollo

ja sånt e skit jobbigt när man inte vet!

Det har tagit en väldigt lång tid för mig att hitta en jag vill ha och nu hittade jag äntligen den :)

Tack så mkt :)



Har en ny blogg det e den adresen jag fyllde i, men den e inte klar en måste fixa designen :)

Skrev detta: 2011-02-11 / 14:49:29
Blogg/Webbsida: http://ljansson.blogg.se/
lollo

Ja jag kommer bara skriva på den här :)

Skrev detta: 2011-02-12 / 12:03:29
Blogg/Webbsida: http://ljansson.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback