Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Har sytt en "bustier"


Har inte visat min "bustier" som jag sytt. Sydde den förra året men gjorde klart med snörningen igår. Den
ska också redovisas på tisdag och idag har jag gjort klart hela presentationen. Mycket jobb, men de är det
värt. På tisdag är det alltså sista lektionen på textil, färg och form ,därför har det varit viktigt att göra klart
allt innan man ens börjat skolan igen. Men åter till "toppen", den är gjord av flera lager av angelina så är
 alltså inte tvättbar. Plagg med lite annorlunda material. Berätta gärna vad ni tycker om den!







Vinessa

Fin:)

Hade du tänkt ha den under kläderna, eller?

Skrev detta: 2011-01-09 / 17:31:03
Blogg/Webbsida: http://sistersatheart.blogg.se/
Mikaela

NAKENFIIIIIS :P<3

Skrev detta: 2011-01-09 / 20:01:39
Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Den va skitsnygg!

Skrev detta: 2011-03-25 / 00:47:06
Blogg/Webbsida: http://nilssonpettersson.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback