Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Swimwear

Är det för tidigt att titta efter badkläder? Nejda! Det är det inte! Själv skulle jag behöva en ny till sommaren, en som sitter på plats :P haha


Söta eller hur! Baddräkt är jäkligt fint ändå. Dessa är från asos.com och nelly.com







anna

vilka söta badkläder :)

Skrev detta: 2011-03-24 / 14:08:34
Blogg/Webbsida: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Matildaz

Snygga! Min favorit är den tredje :)

Skrev detta: 2011-03-24 / 17:12:29
Blogg/Webbsida: http://matildaz.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback