Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Analysering kring idolerna som åker


Fredags finalerna i studion är över och nu är arena omgångarna igång! Igår i Gävle åkte André ut och det var la fan med på tiden! Right? Han sjunger la bra eller så, men nä han tror han är bättre än vad han är. Rätt som åkte!

En konstig grej i alla fall som inte hänt förut, är att denna bilden som dom lade ut innan första studiofinalen börja. Har konstigt nog deltagarna åkt ut efter denna bilden med start på Roshana. Roshana var ju först som åkte och därefter Denise, Emil, Linni, Olle och nu André. Konstigt va? Så om man ska tro på denna bilden är det Amanda F som åker nästa vecka, men där tror jag det kommer spricka eller vem vet det kanske är de två yttersta som kommer till Globen?

Vad tror du om bildens förmedlingar? Vilka blir de två som kommer till Globen?







Karin

Helt rätt som åkte!! det var på tiden. har aldrig gillat André :P

Skrev detta: 2011-11-13 / 09:45:30
Blogg/Webbsida: http://tjofftjoff.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback