Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Lägg till Blogkeen, få en present

Fick ett mail igår genom bloggen om att bli medlem på Blogkeen (en liknande sida av Bloglovin) och sedan lägga till en knapp på bloggen som ni kan hitta här i menyn nu. Genom att göra det enkla, fick man sedan nästa dag (idag) en present på posten från Blogkeen i samarbete med Maybelline New York. Behövde faktiskt en ny mascara.

Vill du också bli medlem och få denna present? Följ instruktionerna här: http://www.blogkeen.com/present.aspx.
För övrigt: Mycket bra sida, som nog slår bloglovin.










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback