Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Detaljbild - Första byxorna färdigsydda


Igår sydde jag färdigt mina byxor som jag hållt på med i skolan ett tag. Har aldrig sytt byxor tidigare, så nu har man lärt sig mycket om vad man kan göra och hur. Och banne mej vad bra dom blev också! Jättenöjd! ♥

Varför får man inte se hela resultatet? -> LÄS HÄR







Maj - en bra träningsblogg

Konditionsträning behöver vara jobbigt om du ska få bättre kondition, men du menar att det du gör ska vara roligt så du inte tänker på att du "tränar?"



Bodystep, arobics, zumbaa, dans, promenader, cykla, shoppa på stan! allt sådant hjälper dig för att få bättre kondition och förbränning av kroppen. men jag skulle råda dig att börja på gym och gå gruppass, bodystep för de är väldigt roligt samtidigt som man tränar kondition!

Skrev detta: 2011-10-10 / 07:40:52
Blogg/Webbsida: http://majjohansson.blogg.se/
Ann

Har aldrig pratat med dig men du verkar vara en toppen tjej!:) hur ska ni fira eran ett års dag? Kram

Skrev detta: 2011-10-19 / 16:54:31



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback