Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Släng gammalt smink!

Har du liksom jag massa smink som ligger och skräpar? Eller smink som du anser är rätt gammalt? Du vet väl om att smink har även det en hållbarhet och om man fortsätter använda gammalt smink är risken att det kan ge dig hudproblem, finnar och infektioner. Och då är det ingen idé att tvätta ansiktet som en dåre.



Här har vi en mycket bra förklarande snabbguide om hur länge smink håller. Bilden är skapad av ALVA ASP, som förövrigt har en riktigt bra blogg som jag kan rekommendera!

Och gissa vad jag ska göra nu? Just de, RENSA!







H & G <3

hej fin blogg, allt bra med dig?

Skrev detta: 2011-10-09 / 15:03:49
Blogg/Webbsida: http://kkungaaar.blogg.se/
victoria

Hej!



Jag har en tävling i min blogg där man kan vinna produkter från Stockholmsgruppen Cosmetics!

5 vinnare utses!



Det vore jätteskoj om du var med!



http://vickelido.blogg.se/2011/october/vinn-produkter-fran-stockholmsgruppen.html



Ha det gott! :)

Skrev detta: 2011-10-11 / 03:30:04
Blogg/Webbsida: http://vickelido.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback