Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Trend 11/12 - Färgkarta

Här nedan har vi en del av färgerna vi kan satsa på i färgväg i höst!

Jadegrönt, petroleumblå, naturvitt, fuchsia, rött, brandgult, rost och saffransgult, orange, pasteller, svart, vitt, smaragdgrön, laxrosa, bordeauxpurpur, kornblå, ärtgrön, isblått, vinrött, senapsgul, rubinrött, ametist, granit, silvergrått och att blanda svart med vitt i ett.









Sandra - Piffad

åh det här bara älskar jag!

Skrev detta: 2011-10-06 / 23:11:35
Blogg/Webbsida: http://piffad.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback