Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

The show must go on


Nina Pavlynyuk by Teresa Yeh

En ledig första september hade man igår och då hade jag också min allra första körlektion. Gick bra och har även bokat in nästa lektion. Nu jävlar ska man ta tag i det! Efter det hem och baka lite (eller rätt mycket) kärleksmums som vi hade på textilen idag.

Börjat på mina byxor nu. Mönsterna var ju klara redan innan jag sluta tvåan, men nu har jag fått klippt ut alla delar och tråcklat ihop tyg med foderdel för hand. Gör en speciell grej som ska göra så jag får det fallet som jag vill ha.

Dessutom hade vi första mötet om vår modevisning som kommer äga rum den 26 april nästa år! Man kan ju inte låta bli att le, efter var dag kommer man närmare den dagen! :D

Så, har vart i textilsalen från åtta till halv sex idag och nu sitter jag här ensam hemma och tittar på so you think you can dance. Imorgon kommer Mikaela och vi ska in till stan till ett speciellt evenemang, men mer om det på söndag!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback