Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Sewing Projects

Nu är det inte alls mycket kvar på byxorna jag syr. Gylfen är på och nästan linningen också. Enbart ytterligare fix, sen på med knappar och sy fast ett uppvik ner till. Sen klart! Wonderful ♥

Även haft möte med handledaren om projektarbete. Har försökt leta upp lite inspirationsbilder och skissat på hur det ska se ut ungefär. Nästa vecka påbörjar jag mer med det, tex. mönstret.

Imorgon blir det ny uppgift som väntar. Att jobba med trikå, då jag ska sy en klänning. Har idag fixat med lite skiss och bilder till det, efter det att jag kommit hem från körlektion och några timmar på textilen.

Vi ska även iväg och titta på några alternativ på lokaler för modevisningen och sedan efter man slutat (lite tidigare) bär det av till Visby, Gotland i några dagar!! :)










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback