Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Show med Måns och Olle mfl.

Som jag sa i fredag kom Mikaela igår som för övrigt har stannat till idag. Åkte in till Varberg för ett evenemang som jag nu ska berätta om! Ni vet att jag har vart med och sytt upp en maskot till vår bank? (Titta i kategorin med mina kreationer) Anledningen till varför dom ville ha en maskot var lite för att banken i år fyller 175 år och skulle därmed firas med maskot och heldag med aktiviteter, vi som gjort maskoten fick därmed 2 biljetter var till den dagen som tack. På dagen var det mer familjeaktiviteter så det var man inte länge på.

På kvällen dock firades det genom en stor jubileumsshow med ett antal artister med Måns Zelmerlöw som konferencier. Både han sjöng och personer som Olle Hedberg i idol, Cecilia Wennersten, Babben, Peter Johansson, Sara Löfgren, Gunhild Carling m.fl. medverkade med storband på scen. Givetvis var Måns och Olle klara favoriter men Sara hade en jäkla kraft i rösten och Babben var självklart rolig som vanligt! Mycket bra show! Här kommer lite bilder..












Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback