Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

För jag har tagit STUDENTEN!

Under en veckas ledighet efter ankomst från cypern stod förberedelser inför studenten på schemat. Städning, flaket osv. I onsdags var dagen sedan kommen, MIN STUDENT! Vilken bra dag det var. Champangefrukost hos Linn, middag på Harrys, iväg till sparbanksparken för fotografering och mingel. Strax efter fyra var det dax för vårt utspring och efter det kortege med flak, studentmottagning med massa god mat.

Åter dagen efter för avslutningen. Samt för att få slutbetygen, vilket jag är väldigt nöjd över. Härligt umgänge på kvällen och nu, ja nu är jag fri som en fågel!

Här kommer bilder från den underbara studentdagen tillsammans med bästa klassen! Kommer sakna er!!


































Jennilie

GRATTIS! :D

Sv: Jag trodde alla som hade blogg.se fått det nya blogg.se..? För mig hade allt ändrats när jag för någon dag sedan loggade in på bloggen så jag fick det automatiskt. Men det är ju många som har blogg.se så det kanske tar lite tid innan alla fått det, annars får du mejla och fråga dem :)

Skrev detta: 2012-06-16 / 18:03:31
Blogg/Webbsida: http://dayswithjen.blogg.se/
Liborius

men åh vad roligt:D haha:) synd att jag inte såg dig då:) men jag är sämst på att känna igen folk, så du får ursäkta mig om jag skulle sett dig!

Skrev detta: 2012-06-16 / 20:41:50
Blogg/Webbsida: http://liborius.blogg.se/
Marie-Loise - The Talker

STORT MEGA GRATTIS till dig för studenten :)

Skrev detta: 2012-06-17 / 11:26:37
Blogg/Webbsida: http://marieloise.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback