Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Hemligt Projekt -Påbörjat!

Härlig första lediga vecka! Suttit ute i solen och tagit det lugnt, sen tillbringat en stund varje dag i veckan med att pyssla på det hemliga projektet. Så nu är arbetet påbörjat, ska bli så spännande att se processen vad det hela ska leda till! Är så glad över att jag fått denna chansen!
 
(Tyvärr kan jag inte avslöja för mycket men det jag kan säga är att jag ska vara med om ett väldigt spännande och roligt projekt, där jag ska designa och skapa fram plagg som senare ska säljas i butik! Så om ni vill veta mer om detta så får ni ju hänga med för till slut får ni se och veta allt!  -publicerat 24 maj 2012)
 
Glad midsommar förresten!
 






Liborius

nej jag har inte koll på det där med kommentarerna..jag svarar som vanligt så vet jag säkert att personen får svaret:)

Skrev detta: 2012-06-23 / 23:24:13
Blogg/Webbsida: http://liborius.blogg.se
lisa

heej! Jaa vet, sorry. Jag har vart bortrest hela helgen så gick liksom inte riktigt som jag tänkt mig. Men asså, jag har tänkt på det och ärligt så tror jag faktiskt inte att det kommer fungera...

De papprerna jag har är ändå från en ganska avancerad kurs som är menad för massproduktion och gradering på datorn. Inte för att jag inte tror att du är duktig på det asså, men jag hittade några av papprerna här hemma nu, resten är i källaren, och när jag kollar på dem så tror jag inte jag heller skulle fatta dem om jag inte fått dem förklarade irl. de är ganska gamla papper och ganska röriga så det står typ bara massa siffror på dem med koder till. Det kommer garanterat att gå snabbare för dig att göra olika mönster från grunden.

Så jag hade gjort hade faktiskt varit det, att göra färre storlekar, typ S-M-L och göra en egen måttlista för dem och sedan konstruerat tre olika storlekar från grunden till en modell.

Du kan ju alltid gå en grundkurs på typ tillskärarakedemin sen om du vill? Finns säkert som kvällskurser?

Hoppas du inte blir besviken, men det är nog för det bästa, och det är för många papper för mig att leta upp :/

Skrev detta: 2012-06-24 / 22:00:30
Blogg/Webbsida: http://lisaamelie.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback