Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Resan i Ayia Napa

Efter första balen på lördagen hade man sedan en dag på sig att packa inför nästa aktivitet. Resa till Cypern, Ayia Napa med kompisar för att fira att snart tar vi studenten!! Åkte måndagen den 28 maj vid halv tre på natten. Efter flyg och bussfärd var man sedan vid hotellet vid tolv/ett.

Under en veckas tid sedan i underbart varmt väder var vi bland annat på Nissi beach och bada/sola, låg vid poolen på hotellet, festa lite, shoppade, åt mat och så vidare. Sista dagen flög även jag och två till "parachute" som typ är en fallskärm man sitter i som dras efter båt (jag två gånger). Här kommer bilder från resan!!
Klicka för förstoring!


 







Riktigt härligt! Dock väldigt skönt att komma hem igen. Borta bra men hemma bäst!







sussi

grattis till jobbet =)



å vilka fantastiskt härliga bilder,

vill oxå =)

Skrev detta: 2012-06-08 / 17:23:00
Blogg/Webbsida: http://siouxzie.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback