Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Resultatet: Jacka



Min speciella jacka (som kan användas året runt om man vill, passar både stora som smala) jag sytt men inte visat på någon vidare tydlig bild, här har vi två nåt så nära bra bilder! Kommer bild i framtiden när jag ska använda den och det gäller med alla andra plagg också :)










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback