Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Tips på modevisningsmusik?


Linnea Henriksson från tidigare idol, har kommit ut med lite låtar. Tex denna och en annan som jag kan rekommendera starkt, Alice. Låten som blev mest uppskattad av mig på jobbet i lördags!

Märkte sedan när jag såg musikvideon att den måste vara inspelad på Gotland. Kände igen ett par platser!

Förresten, om ni vill så får ni gärna tipsa om lite låtar som man kan ha på modevisningen. Behöver lite mer förslag på romantiska och hoppfulla låtar med ett glatt tempo. Gärna duetter och kan även vara instrumentala. Tipsa om allt vettja som ni tror kan funka! Hade vart snällt om ni ville hjälpa mig lite.







LINDSHE

GRYM!

Skrev detta: 2012-03-14 / 20:41:12
Blogg/Webbsida: http://lindshe.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback