Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Smart Buy Glasses

1. Ray Ban | 2. Emporio Armani | 3. D&G | 4. Miu Miu
 
Att bära glasögon är både trendigt och snyggt på rätt person. Synfel är inte heller ett måste längre för att man skall kunna använda glasögon och man skapar enkelt en mer personlig stil genom sin accessoar. I höst fokuserar glasögonmodet vidare på retrotrenden med eleganta bågar från förr i en modern aspekt. Diskreta färger och transparenta som skapar en lyxig stil. Men samtidigt parallellt fortsätter vårens trend med klara och glada färger, dock i höst med en matt ytfinisch som skapar en ny look än tidigare och varför inte heller satsa på tvåfärgade. Två tips hur bågarna gärna får vara formade i höst är de kattiga vilket tar fram den kvinnliga 50-talsstilen i dig eller de rundade a la John Lennon.
 
Ovanstående glasögon kommer ifrån SmartBuyGlasses och har många snygga och fina märken från 150 olika designers. I många varianter på material, priser, färger, bågar, glas, polaroid solglasögon, linser och sportsglasögon som specificierat sig på många sorters aktiviteter m.m.. Finns något för alla, helt enkelt!
 
Pssst! Det är även sensommar-rea på hemsidan nu.
 






ArcticSummer

Snygga brillor! Du har en fin blogg :)

>> http://arcticsummer.blogg.se <<

Skrev detta: 2012-09-26 / 14:15:36
Blogg/Webbsida: http://arcticsummer.blogg.se
♫♪ sandra T

desamma :)

Skrev detta: 2012-09-26 / 17:48:16
Blogg/Webbsida: http://www.sandramusic.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback