Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

En vecka kvar

Hemma igen förra veckan för ytterligare en vistelse i Torekov nere i Skåne. Nu ses vi inte igen på ett tag. Dessvärre gäller det också lite kompisar man varit med nu innan vi flyttar åt olika håll. Jag har en vecka kvar sen beger jag mig iväg till Borås och min lägenhet, och två veckor kvar tills jag börjar på min två åriga utbildning! Är så taggad!  
 
Har som gått som fått koll på allt det sista. Bara lite lite små fix kvar denna veckan. Dessutom har vi fått ordning på våra rum också. Tömt mitt rum och flyttat in litegrann i ett mindre rum medans annat kom in i mitt gamla. Här är även en liten bild på min numera sygarderob ser ut här hemma. Smart lösning faktiskt att ha till sitt arbetsrum eller likande, bara att stänga "om sig".
 

Snart blir det Idol, som börjar igen. Alltid lika roligt att titta på enligt mig!
 






F E L I C I A

tycker också om Idol! :) Mest auditionens :)

Skrev detta: 2013-08-26 / 20:44:16
Blogg/Webbsida: http://thegoldenyear.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback