Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Nu jäklar!

Nu jäklar ska man bli designer (dvs verkligen utbilda sig till det), som jag så länge drömt om! Köpt en portfölj och kompletterat med konstnärsmaterial jag behövde. Väntar fortfarande på några till färger och tre böcker dock inför skolstarten på Nordisk designskola den 2 september.
 
Återstår att se hur livet på skolan kommer bli men det känns som det verkligen inte kan bli bättre än vad det kommer bli. Första året i Borås och sedan har de i sommar också kommit ut med att andra året pluggar man i Stockholm, som bedrivs på Stockholm Modecenters lokaler i Nacka. Ultimata mötesplatsen för modeföretag, inköpare osv. och inte minst är enskilt största aktör till Fashion week!! Man kommer va mitt i allt! ♥
 
Nu väntar jag bara på att börja på...
 
 






basebollivet.blogg.se

Det gör du rätt i damen, satsa du. För du har verkligen talangen i alla fall. Nu har du grejerna också.. perfekt.

Ja, nu börjar det falla på plats.. snart är jag hemmafru i förorten på riktigt. Kommer bli så kul. Inget jag någonsin trodde skulle vara jag, men nu är jag där. Allt sker i november )

Skrev detta: 2013-08-22 / 01:23:19
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/
Angelica

Ha en härlig fredag och helg..

Skrev detta: 2013-08-23 / 08:46:25
Blogg/Webbsida: http://mylifeismyeverything.blogg.se
F E L I C I A

så coolt!!!
Lycka till!

Skrev detta: 2013-08-23 / 18:21:44
Blogg/Webbsida: http://thegoldenyear.blogg.se
Marielle

åhnej!!!! a2 mappen!! har glöööömt haha ))): daymn. får skicka efter! :)))

Skrev detta: 2013-08-23 / 21:37:31
Blogg/Webbsida: http://mrosetts.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback