Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Nyinflyttad i Borås

Jajamän jag har landat i Borås! Flytta hit i söndags och packa upp och ställde ut allt på sin plats. Efter att hållit på hela dagen sedan så mot kvällen var sängen väldigt god att ta sin första blund här i nya staden. Igår var det lite shopping som gällde och idag cykla jag även ut till knalleland.
 
Kommer verkligen trivas här i min första lägenhet med ett rum, hall, eget kök och toalett. En lägenhet som ligger nära allt känns det som. Kunde väl dock vart större garderobsutrymme för för mycket kläder kan man väl aldrig ha? haha. Ändå känns det som att jag inte köpt kläder på eviiiiigtheeeter! Men har däremot gått till annat som behövs. Till köket, sängkläder, rengöringsgrejer, mat och stuff, ja trodde inte jag kunde fylla en hel kundvagn på Gekås. Men tro det eller ej, jag gjorde det i torsdags! Mattan exempelvis som ni ser kommer därifrån.
 
 






Marielle

åååh va snyyyyyyggt!! :DD

Skrev detta: 2013-08-27 / 22:01:35
Blogg/Webbsida: http://mrosetts.blogg.se
Angelica

Härligt. Mysig lägenhet. Men liten. Men hoppas att du kommer att trivas.

Skrev detta: 2013-08-30 / 22:14:10
Blogg/Webbsida: http://mylifeismyeverything.blogg.se
Anna

Fiint! Hur var första skoldagen? :)

Skrev detta: 2013-09-02 / 21:28:36
Blogg/Webbsida: http://modeochinspiration.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback