Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Som en helt ny byxa

Efter till vänster, före till höger.
 
När man hade fållat klart gardinerna så passa jag även på att sy in en kjol och ett par byxor som jag hittat nu när jag gått igenom det mesta jag har här hemma. Rejält breda byxor blev nu i lite mer chinosstuk. Kommer jag säkert börja använda en del nu i höst! Dessutom är jag väldigt sugen på att göra ett mönster och sy upp nåt i det fina beigea rostyget jag köpte tidigare i år. Får försöka hitta lite tid åt det också innan jag flyttar, annars kan man ju i "värsta fall" komma hem på helgerna lite och sy, hihi.
 






Marielle

sv: viiiissst ääär deeeet!!! :DDD looooveee iiit

Skrev detta: 2013-08-10 / 15:21:16
Blogg/Webbsida: http://mrosetts.blogg.se
basebollivet.blogg.se

Du är ju grym. Verkligen som nytt.

Skrev detta: 2013-08-13 / 15:36:44
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/
Fatma

snyggt!

Skrev detta: 2013-08-17 / 20:38:46
Blogg/Webbsida: http://fatmas.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback