Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Christmas mode


God jul i efterhand och gott nytt år på er i förhand! Hoppas ni haft det trevligt allesammans, det har jag haft i alla fall. Sen sist har det vart en del på G som de flesta säkert har i juletider. Vart tre partajdagar på raken, den tjugotredje var vi hemma hela dagen för första gången och jag stod då i köket och gjorde desserten till julaftons kväll. Mysig dopparedag med familj och lite släkt, därefter har man legat i "christmas-mode" med How I met your mother -maraton! Inte många knop man gjort efter all julmat osv. Får bli ändring på det efter nyår och då menar jag inte med träning i första hand utan speeda upp med skolarbetena. Ja för några nyårlöften är ingen idé, det är bara att KÖRA PÅ och inte ha några krav. Det trivs man bäst av!
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback