Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Vart jag mig i världen vänder

Ni kanske känner till att om det är någon gång på året som jag storspenderar saker till mig själv så sker det oftast under jul och nyårstiden. Det har tidigare år vart mobil, dator, systemkamera osv och till och med en overlockmaskin. Detta år går jag inte lika fullt ut på så stor julklapp till mig själv, utan några fler men betydligt billigare. Just för att unna sig något extra när jag annars är så dålig på det (med undantag detta år som vart möjligtvis om jag tänker efter riiiktigt noga haha). Så denna kartan är något av det jag köpt och kommer "bära med mig" livet ut. Det är inte vilken karta som helst utan som ni kanske kan tyda så är kartan helt täckt med guldfärg, så som en trisslott. Så när man varit någonstans kan man då skrapa bort och få en fram en mer avvikande färg så man ser tydligt, vart man i världen vänder. Och vad man har kvar!
 
Så när jag kommer hem till Borås igen ska jag börja skapa det lilla där jag hittills vart och hänga upp på väggen. Sedan allt efter som skrapa mer och mer. Nästan år exempelvis ska vi till Frankrike och Paris med skolan och utöver det försöka besöka och uppleva många nya spännande platser runt om och så smått börja på drömmen om resor jag vill ut på efter examen. Då både som nöje och komplettera mitt arbetsperspektiv jag vill ha som designer. Va jag längtar!
 






Anna

Vad häftigt!! :)

Skrev detta: 2013-12-30 / 23:48:36
Blogg/Webbsida: http://modeochinspiration.blogg.se
liborius

Det är viktigt att unna sig:)

Skrev detta: 2014-01-04 / 11:09:38
Blogg/Webbsida: http://liborius.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback