Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Full av iver

Joda nu händer det grejer! Varit på stranden, tagit mitt första och andra dopp i havet (!!!), njutit av sommarvärmen, haft picknick med kära Becca jag inte träffat på över ett år, varit i Båstad och Torekov en sväng och tagit det lite lugnt. Här hemma är alla lådor packade nu och mitt rum är numera inte så beboeligt längre, jag har flyttat runt alla mina sygrejer till annan plats, bytat garderober, städat och så vidare. Ska nämligen bytas rum här hemma nu när jag flyttar.
 
Så imorgon bär det av mot Borås med stora flyttlastet som är färdigpackat inför avresa. Kvittera ut nyckeln till min allra första lägenhet och sen börja skapa mitt nya hem ljuva hem.
 
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback