Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Flera års tillverkning i en och samma portfolio


NU är min portfolio klar!!!
 
För drygt ett år sedan efter modevisningen har jag för mig, kom jag på idén att göra en portfolio. Jag minns att en sa på textilhögskolan när jag var där på öppet hus förra året att något som är bra att ha är imagebilder på sina kläder. Därför frågade jag en av modellerna som gick för mig på modevisningen och Mikaela om att fixa håret och sminket. Så i januari i år hade vi första fotograferingarna och sedan haft två till tillfällen som ni kunnat läsa om. Där jag fotat mina kläder jag sytt, 18 outfits i olika typer av bilder.
 
Efterarbetet har ju dock tagit längst tid. Sitta och välja ut vilka bilder, sedan redigera alla. Och inte minst, portfolion innehåller ju massa annat som jag också tidigare skapat. NI får se hur det hela blev på min egna domän som jag även fixat fram, www.designbyjennifers.com.
 
In och kika runt, se hur bilderna jag tagit i vår blev och berätta gärna vad ni tycker! :)
 






Fatma

Imponerande portfolio, gillar balklänningen mest! :)

Skrev detta: 2013-06-16 / 14:11:48
Blogg/Webbsida: http://fatmas.se
EMMAWHO

Blev ju jättebra! :)

Skrev detta: 2013-06-16 / 20:16:28
Blogg/Webbsida: http://emmawho.se
Anna

Supersnygg och proffsig hemsida är min åsikt! Och grattis till platsen på Nordisk Design Skola Jennifer. Så himla roligt, är så glad för din skull! Får ta och träffas till hösten när du kommer till Borås!

Skrev detta: 2013-06-17 / 12:32:06
Blogg/Webbsida: http://modeochinspiration.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback