Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Say YES to the dress

Börjat på sistone titta på massa avsnitt av "Say yes to the dress". Förstår ni vilket fantastiskt program jag tycker det är eller!? Åååhh vad jag vill och SKA jobba inom detta i framtiden! ♥
 






Emmelie

Då kan du räkna med mig som första kund !
Du om någon ska verkligen göra min brudklänning <3

Svar: Wiiiee hihi gud va roligt :))
Jennifer Svensson

Skrev detta: 2013-04-01 / 18:04:52
Blogg/Webbsida: http://emmelieess.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback