Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Testkanin

Det här året har jag testat en del olika hudvårdsprodukter. Det kommer och går med "ohyran" i ansiktet och har känt att det nästan varit värre än på länge nu när jag flyttat hit till Borås. Vad det beror på har jag ingen aning om, men kan ju också vara känslighet för produkterna jag använt då. Exempelvis prova jag det omtalade "proactiv" som ska vara så hiiiimla bra, men nej det var verkligen skit rent ut sagt och det bara förvärrade allt. Bokstavligt talat, ingen bra produkt (iaf den europeiska versionen) så då var det ju kanon med garantin så man fick tillbaka pengarna!
 
Andra produkter jag testat på är "Nannic, skin tone balancer" och "Cicatrix" i hopp om att få jämna ut de små röda ärren. Samt "Acne Killer mask", "Basiron Wash" med tillhörande kräm och andra sådana där "vanliga" märken.
 
Kanske är det jag som inte har tålamodet, utan vill ha snabba resultat och inte vänta i månader för att se om de blivit någon skillnad. Men nu tycks de gå mot det bättre hållet för tillfället i alla fall och ska nu ta tag i ett sista försök att bli av med skiten för gott (om det ens är möjligt?!), med hjälp av att gå all in på Clinique-produkter. Clinique skall vara helt oljefria, parfymfria osv, anpassad till alla hudtyper och bekämpar både i hudvårdsprodukterna och i makeupen. Så om inte detta hjälper så är det bannemej inte tvättningen det beror på. Vi får hålla tummarna så återkommer jag kanske senare om hur jag upplever det :)
 
Hur det kommer sig med massa produkter från Clinique!? Just nu om man köper två produkter från Clinique på Kicks får man en necessär med lite annat smått och gott!!!
 
Har du provat något som du gillar?
 






Emmelie

Jag ska säga dig Jennifer, jag har testat de mesta jag också för min ohyra!
Just nu har jag den bästa hyn jag någonsin haft, jag använder Vichys gröna serie från apoteket. Jag fullständigt älskar den, sen har jag en liten kräm för just mina finnar som dämpar .. dom tas inte bort helt dom fluppar upp igen, men kletar jag på de på kvällen så är dom nästan som bortblåst på morgonen o sen kanske dom börjar synas lite igen.. men sen när ja kletar på de dämpas dom igen. Jag har faktiskt aldrig använt något bättre .
Men detta är ju för min hy, men tänkte att jag får tipsa något du kan testa!
jag länkar bilder så du ser vilka de är!

RENGÖRING
http://www.vichy.se/oren-hud/RENG%C3%96RANDE-GEL-TILL-OREN-OCH-FET-HUD-NORMADERM/p4173.aspx

ANSIKTSVATTEN
http://www.vichy.se/oren-hud/ANSIKTSVATTEN-TILL-FET-OCH-OREN-HUD-NORMADERM/p4299.aspx

DAG&NATT KRÄM
http://www.vichy.se/oren-hud/FUKTGIVANDE-DAGCREME-TILL-OREN-OCH-FET-HUD-NORMADERM/p4212.aspx

MIRAKELKRÄM MOT FINNAR
http://www.vichy.se/oren-hud/HYALUSPOT-NORMADERM/p8921.aspx

KRAM!!!

Skrev detta: 2013-11-25 / 10:52:26
Blogg/Webbsida: http://emmelieess.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback