Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Tjuvstartat med julen


Förstår inte hurdan detta. Men har nog aldrig någonsin längtat efter julen (till och med snön) så mycket som jag gör detta år. Tjuvstarta redan i veckan (med rullgardinerna nerdragna haha) med att ta fram julpyntet och sitter numera också med vörtbröd och lussekatter, som jag och mamma bakade förra helgen när jag var hemma i Varberg. Det är en sådan otroligt mysig tid att gå runt på stan med julbelysningen upphängd och känna hur första advent och julen kommer närmare och närmare inpå. Det lugnet kan också ibland behövas när man slutspurtar med det sista nu på ett flera veckors långt arbete i skolan. Nästa vecka är det redovisning av de hela, sedan är det bara en ynka vecka kvar!
 






Mams

Fint =) <3

Skrev detta: 2013-11-29 / 21:54:27



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback