Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Färglära

Tjugo pappersark med uppgifter i färgblandning på vardera blad, blev idag färdigt. Vi börja på detta i förra veckan och arbetat med detta mellan lite föreläsningar, i helgen (då jag även denna helg var i Varberg, i samband med att hjälpa mormor och morfar att flytta) och hela kvällen igår efter att ha varit och storhandlat. Ytterligare en liten uppgift i färglära är färdigställd inför inlämning och nu taggar jag efter ännu en spännande dag som kommer vara långt utöver det vanliga! Imorgon kommer vi påbörja vårt första företagssamarbete med inte mindre än SVEA. Ska bli roligt att se vad vi kan bidra med!
 






basebollivet.blogg.se

Men vilket roligt sammarbete, lycka till :)

Basebollsäsongen är officiellt slut.. om en vecka. 29 oktober, sjukt! Men sen är det slutspel. Vilket innebär att den kan ta slut allt från första dagarna, till sista oktober.. beror på. Men slutspel blir det i alla fall :)

Skrev detta: 2013-09-21 / 00:37:48
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback