Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Första skoldagen


..på Nordisk Designskolas första år har passerat, det var som tidigare sagt igår. Äntligen är det igång, gaah va man väntat på detta!!! Det blir mycket information den här första veckan, komma på plats på sin lilla kontorsplats var och en fått, lära känna klassen på 35 pers och såklart mjukstarta även lite med kreativiteten. Idag har vi varit ute i staden och blivit guidade runt bland skulpturer, fått vår första uppgift inom detta som vi nu arbetar med.
 
Inom de närmsta veckorna blir det bland annat föreläsningar om vad det innebär att vara designer och vad den har för roll, det blir färglära, materiallära, mode/plaggteckning och designprocessens alla steg. Ser så fram emot detta!!
 
Pics by Hunter & Gatti
 






liborius

roligt:D

Skrev detta: 2013-09-06 / 10:44:06
Blogg/Webbsida: http://liborius.se
liborius

sv. det kan jag tänka mig:)

Skrev detta: 2013-09-07 / 13:19:15
Blogg/Webbsida: http://liborius.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback