Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Nyp i armen

Kanske inte så konstigt att det blir mycket inlägg om vad som händer i, utanför och runt om skolan nu. Och så kommer det ju bli nu i alla fall två år som jag går på Nordisk designskola. Jag trivs så himla bra här och det behövs nästan ett nyp i armen att verkligen förstå så jädra roligt och fantastiskt detta är. Att få hålla på med det man älskar på heltid, i skolan och på arbetstid. Vilken dröm!
 
Just ett nyp i armen borde alla göra. Verkligen inse vart man tar vägen och hela tiden strävar efter att komma dit man vill. Hela våren satt jag med arbetsprover till olika skolor och nu kan jag istället sitta i det dära perfekta sätet där man en helt vanlig dag kan sitta och blanda färger, göra teckningar och bläddra i modetidningar osv med största allvar på bästa skolan jag kunde tänka mig. Detta är ju dock bara en pytte pytteliten bit som en designer arbetar med, men efter att tredje veckan på skolan just när även den också farit förbi så kan jag bara säga, it feels sooo good!
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback