Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Samarbete med SVEA

Ja som sagt så fick vi besök av SVEA i onsdags efter att de hade ringt skolan och gärna ville samarbeta med oss. Väldigt roligt, hektisk och givande dag med workshop. Vi fick i uppgift av Svea dojjor att ta fram vilka trender som kommer gälla framöver och vad som kan passa in på varumärket. Igår fick de som ville bygga vidare på det även skapa mer specifik produkt utifrån vår egna inspiration. Därav satt jag i bildprogram nästan hela dagen och pyssla fram en produkt som vi ska vidarebifoga nästa vecka då samma person från Svea kommer och tar emot vårt material.
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback