Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Something new

Fick tag på en ny "skolväska" i fredags som jag kommer konka fram och tillbaka med massa grejer i nu. Perfekt i storlek, dessutom väldigt elegant om jag får säga de själv. (Hade väl annars inte köpt den!? hahah) Sen bästa (?) jeansen i samlingen, sådär bekväma skinny stretch hela vägen och med synliga sömmar som jag fått lite cruch för på de senaste åren. Enda negativa är att de inte har fickor fram, men va gör de när jag har en ny väska!? ;) Jaja nog om de! Hoppas allt är väl med er alla!
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback