Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

5 ÅR!!!

 Eva Herzigova by Sofia Sanchez & Mauro Mongiello in Numéro (Issue #100)
 
Vill ni veta en liten kul sak? Igår blev bloggen så gammal som 5 år! Just precis! Den 24 Januari 2009 välkomnade jag er hit för första gången och detta inlägg är därav det 2138:e publicerade på sidan. Lite imponerande va, eller kanske inte, haha. Däremot är jag väl typ den enda som inte bytat bloggportal under den tiden. Hållt mig till en och samma och man kan se så himla mycket som har förändrats! Nästan allt förutom adressen då och den skulle jag väl inte kunna stå upp för att säga att jag är lika stolt över idag. Men va fasen, skit samma! ;) Grattis jeenlicious.blogg.se!
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback