Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Arbetet för NOME Footwear

I höstas fick vi i skolan som ville ett uppdrag utav danska skoföretaget Nome Footwear. De ville att vi skulle hjälpa till lite med att skapa en "bakgrund", olika tips på ett koncept för varumärket. Att designa en logotyp, skokartong, hangtag och en storytelling som skulle passa rätt in. Detta resultat kom från mig och efter man fick tillbaks feedback utav dom så hade man inte misslyckats helt inte. Lite var användbart i mitt material/design och som dom kommer inspireras av när dom ska införa det nya till företaget. Riktigt kul!
 
 






elin stridh

sv: den är snygg om den inte tar över, som en klick eller accessoar är dne helt okej :D

Skrev detta: 2014-01-24 / 15:01:46
Blogg/Webbsida: http://elincecilia.com/
Liborius

Vad roligt:)

Skrev detta: 2014-01-25 / 17:38:43
Blogg/Webbsida: http://liborius.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback