Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Tre småroliga ting till köket

Va sägs om den här lille krabaten som kan koka ägg i mikron! Blir både gott och skapar lite spänning om han i vilken sekund som helst ska flyga ut genom mikrovågsluckan. Men han sköter sig!
 
En bakform med sex fack för ett blommigt resultat. Att enkelt kunna få till en fin liten dessert.
 
Eller de här vita muggarna i keramik med stickat mönster. Som jag minns sen något år tillbaka att jag så gärna ville ha, nu så!
 






Maja

Vilka underbara muggar! Vart kan man köpa dom?

Svar: Det var väldigt längesen jag köpte dom, men är inhandlade på Åhlens iaf.
Jennifer Svensson

Skrev detta: 2015-12-19 / 11:04:55
Blogg/Webbsida: http://slarvmaja.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback